Názor na... #2

21.11.2018

Ahojky, toto je Názor na... #2. Ještě než tento článek začne, bych vás chtěla poprosit, aby jste napsali na mail LBLblog@centrum.cz nápady na příští díl Názor na... . Tak to je ode mě všechno a užijte si článek.


MÍNA a BASIC BOY

Každý zná Mínu a její písničku Basic Boy, kterou nazpívala společně s youtuberem jménem PJAY. Má přes 8 milionů zhlédnutí, více než 137 tisíc liků a více než 42 tisíc disliků. Mína je taky dost známá na Tik Tok (Musical.ly). Celým jménem se jmenuje Dominika Mína Elisherová. V šesti letech si prošla leukémií (rakovinou krve). Na svém ne moc aktivním Youtube kanále má více než 155 tisíc odběratelů. 

Mína je docela fajn a má hezký hlas. Ale upřímně se mi nelíbí její barva vlasů (blond). Taky mi příjde, že se ten text k Basic Boy, co zpívá Mína, nehodí. Je jí asi 15 a zpívá tohle!? Ale ta písnička je chytlavá. Nemohla jsem jí hrozně dlouho dostat z hlavy, až se mi zprotivila. Mína má taky spoustu haterů, ale velký respekt za to, čím si prošla v dětství. Velký potlesk pro Mínu a Basic Boy!


Tak jo, tohle je konec článku. Snad se vám líbil.

LBL

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky