Názor na ... #3

10.12.2018

Ahojky, vítáme vás u dalšího článku. Dnes tu nejsem sama. Tento článek se mnou napsala Kaki :-) Je to další Názor na ... . Užijte si článek a jdeme na to!


LEA

Lea je youtuberka, která natáčí hlavně videa o gymnastice, cokoliv z Disney nebo hračky. Natáčí více než 3 roky a na svém kanále má více než 170 tisíc odběratelů. 

Můj názor : Lea mi přijde dost dětská, ale tak každý je nějaký... Sem tam se na nějaké to video od ní podívám, ale není to úplně můj styl. Ale gymnastka je dobrá, to jo.

Názor Kaki : Přijde mi, že se někdy s tou gymnastikou předvádí až moc. Má hezký videa a hlavně hezký merch. Ale sleduji ji. 

Velký potlesk pro LEU!

Tak tohle by bylo všechno pro dnešní článek, snad se líbil, dejte mi vědět na LBLblog@centrum.cz a čauky!

LBL


Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky