Názor na... #1

20.11.2018

Ahojky, toto je nová série na mém blogu, Názor na...

V každém tomto článku vám napíšu svůj názor na někoho nebo na něco. Tak jdeme na to!

KOVY

Kdo by neznal Kovyho - Karla Kováře. Známého českého Youtubera.  

Kovy se proslavil hlavně díky parodiím a vtipným videím. Natáčí taky asi jako jediný CZ Youtuber taky videa s politickým tématem. Vydal i svoji knihu s názvem "OVŠEM". A nesmím zapomenout na úspěšnou parodii na DESPACITO. Na Youtube natáčí více než 4 roky (na jeho kanál Kovy) Momentálně má více než 755 tisíc odběratelů.

Podle mě je Kovy super. Má originální nápady, dobře imituje, no zkrátka patří na Youtube.  Asi před rokem jsem na Kovym ujížděla, koukala jsem pořád na jeho videa a co by to bylo za fanynku, kdybych neměla jeho knihu, o které už jsem se zmiňovala.☺   Teď se sem tam kouknu na nějaké jeho video, ale vzhledem k tomu, že Kovy právě moc nevydává videa, ani nemám na co. Asi to je kvůli škole, ale nevím. Každopádně velký potlesk pro Kovyho!


Tak jo, to je všechno. Můžete mi napsat na můj e-mail : LBLblog@centrum.cz , o kom nebo o čem bych měla napsat příště. 

LBL







Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky